Správa o otvorenom bode (probléme) - Issue Report
Správa o probléme (Issue report, niektoré zdroje uvádzajú preklad "Správa o otvorenom bode") je správa obsahujúca popis, vyhodnotenie dopadu a odporúčania pre žiadosť o zmenu, Odchýlku od špecifikácie alebo problému/obavy. Je vytváraná len pre tie problémy (otvorené body), ktoré vyžadujú formálne riešenie.
Správa sa vytvára vtedy, keď je zachytený problém (otvorený bod) a aktualizovaná po tom, ako bol problém vyhodnotený a boli identifikované riešenia na jeho nápravu. Správa o probléme je neskôr doplnená tak, aby zaznamenávala, aké riešenie bolo prijaté a definitívne aktualizované po tom, ako bolo dané riešenie implmentované a problém bol uzavretý (vyriešený)
Správa o probléme môže byť odvodená od nasledovných dokumentov:
- Správa o stave etapy
- Sprava o stave pracovného balíka
- Správa o ukončení etapy
- Plán etapy
- Register kvality
- Register rizík
- Zoznam ponaučení
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie PDF
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie WORD
Vytváranie, aktualizácia a použitie
Správa o otvorenom bode sa vytvára po zanesení otvoreného bodu do Registra otvorených bodov a po vyhodnotení, že otvorený bod vyžaduje formálne riešenie. Správa o otvorenom bode sa aktualizuje len v prípade. že ju Projektový výbor vráti na prepracovanie alebo sa do správy zaznamenajú všetky akcie, ktoré sa podnikajú v súvislosti s otvoreným bodom. Aktualizácia správy je ukončená až vtedy, keď je otvorený bod uzavretý (vyriešený).
Správa o otvorenom bode sa používa na zaznamenanie všetkých otvorených bodov (problémov), ktoré vyžadujú formálne riešenie. Projektový manažér informuje Prostredníctvom správy o otvorenom bode o všetkých otvorených bodoch, ktoré je potrebné eskalovať.
Issue Report
An Issue Report is a report containing the description, impact assessment and recommendations for a request for change, off-specification or a problem/concern. It is only created for those issues that need to be handled formally.
The report is initially created when capturing the issue, and updated both after the issue has been examined and when proposals are identified for issue resolution. The Issue Report is later amended further in order to record what option was decided upon, and finally updated when the implementation
has been verified and the issue is closed.
Derivation
The Issue Report is derived from the: Highlight Report(s), Checkpoint Report(s) and End Stage Report(s); Stage Plan together with actual values and events; Users and supplier teams working on the project; The application of quality controls; Observation and experience of the processes; Quality
Register, Risk Register and Lessons Log; and Completed Work Packages.
Komentáre
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Tomáš B.
Ďakujeme za upozornenie. Krátkodobo bol súbor nedostupný. Môžete si ho stiahnuť.
2019-04-18 10:13:29
pavel m.
nejde stiahnut https://prince-2.sk/page/44_issue-report-sprava-o-otvorenom-bode-probleme
2019-04-16 12:54:31