Správa o stave pracovného balíka - Checkpoint Report
Správa o stave pracovného balíka (Checkpoint report alebo správa o kontrolnom bode) sa používa na podávanie správ, v stanovených intervaloch, o pokračovaní prác na Pracovnom balíku a o stave Pracovného balíka.
Obsah správy o Stave pracovného balíka by mal pokrývať nasledovné oblasti:
- odporúčania z predchádzajúceho obdobia
- stav v tomto období
- čo sa bude diať v nasledovnom období
- stav tolerancií Pracovného balíka
- problémy a riziká
Správa o stave pracovného balíka je odvodená od:
- Pracovného balíka
- Plánu tímu
- Odporúčaní predchádzajúcej správy
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie PDF
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie WORD
Vytváranie, aktualizácia a použitie
Správy o stave pracovného balíka vytvára Vedúci tímu v intervaloch požadovaných v Stratégii riadenia komunikácie alebo v samotnom pracovnom balíku. Zvyčajne obsahuje stav produktu, ako práce pokračovali od poslednej správy, aké sa vyskytli problémy a riziká, ako je dodržiavaný plán a predpoveď na ďalšie obdobie. Správy prinášajú aj informácie o realizovaných kvalitatívnych procedúrach pri vytváraní produktu. Správa o stave pracovného balíka sa neaktualizije.
Správy o stave pracovného balíka používa Projektový manažér na zistenie, ako sa realizujú práce v jednotlivých tímoch a sú zdrojom informácií pre aktivitu "Vyhodnotenie stavu etapy".
Checkpoint Report
A Checkpoint Report is used to report, at a frequency defined in the Work Package, the status of the Work Package.
Contents The Checkpoint Report should cover the following topics.
- Follow ups from previous periods
- This Reporting Period
- Next Reporting Period
- Work Package Tolerance Status
- Issues and Risks
- Advice The Checkpoint Report is derived from the: Work Packages; Team Plan and actuals and the previous Checkpoint Report
Komentáre
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.