Správa o ukončení etapy - End Stage report
Správa o ukončení etapy sa používa na sumarizovanie progresu k danému dňu, celkovej situácie v projekte a na poskytnutie dostatočného množstva informácií, aby mohol byť riadiaci výbor požiadaný o rozhodnutie, čo sa má udiať ďalej v projekte.
Riadiaci výbor používa informácie v Správe o ukončení etapy spolu s Plánom nasledujúcej etapy na rozhodnutie, čo sa bude ďalej v projekte robiť, napríklad autorizovanie ďalšej etapy, rozšírenie rozsahu projektu alebo zastavenie projektu.
Správa o ukončení etapy by mala pokrývať nasledovné oblasti:
- Správu Projektového manažéra
- Zhodnotenie Zdôvodnenia projektu
- Zhodnotenie projektových cieľov
- Zhodnotenie cieľov etapy
- Zhodnotenie výkonu tímu
- Správu o ponaučeniach
- Problémy a riziká
- Predpovede
- Vyhodnotenie produktov
Poznámka: Keď sa vytvára Správa o ukončení etapy na konci iniciačnej etapy, nie všetky uvedené položky musia byť použité.
Správa o ukončení etapy je odvodená od:
- informácií zo súčasného Plánu etapy
- Plánu projektu
- Plánu vyhodnocovania prínosov
- skompletizovaných/omeškaných Pracovných balíkov
- aktualizovaného Zdôvodnenia projektu
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie PDF
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie WORD
Vytváranie, aktualizácia a použitie
Správu o ukončení etapy (End Stage Report) vytvára Projektový manažér v procese Riadenie prechodu medzi etapami a popisuje priebeh práve ukončenej etapy. Záverečná správa o ukončení etapy (z poslednej etapy projektu) sa vytvára v procese Ukončenie projektu (môže byť súčasťou Správy o ukončení projektu).
Správa o ukončení etapy sa aktualizuje iba v prípade, ak ju Projektový výbor vráti Projektovému manažérovi na prepracovanie.
Správu o ukočení etapy používa Projektový manažér, aby dokladoval Projektovému výboru činnosti a aktvity realizované počas etapy, problémy a riziká, ktoré sa vyskytli a ich riešenie. Projektový výbor používa správu pri zvažovaní o pokračovaní v projekte.
End Stage Report
An End Stage Report is used to give a summary of progress to date, the overall project situation, and sufficient information to ask for a Project Board decision on what to do next with the project.
The Project Board uses the information in the End Stage Report in tandem with the next Stage Plan to decide what action to take with the project: for example, authorize the next stage, amend the project scope, or stop the project.
The End Stage Report should cover the following topics.
- Project Manager’s Report
- Review of the Business Case
- Review of Project Objectives
- Review of Stage Objectives
- Review of Team Performance
- Lessons Report
- Issues and Risks
- Forecast
- Review of Products
Note: Where the End Stage Report is being produced at the end of the initiation stage, not all of the above content may be appropriate or necessary.
Derivation
The End Stage Report is derived from the: Current Stage Plan and actuals; Project Plan; Benefits Review Plan; Issue Register, Quality Register and Risk Register; Exception Report (if applicable); Lessons Report; Completed/slipped Work Packages and updated Business Case.
An End Stage Report can take a number of formats, including presentation to the Project Board (physical meeting or conference call), as a document or email issued to the Project Board; or as an entry in a project management tool.
The following quality criteria should be observed:
• The report clearly shows stage performance against the plan
• Any abnormal situations are described, together with their impact
• Any appointed Project Assurance roles agree with the report.
Komentáre
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.