Register rizík - Risk Register
Register rizík poskytuje záznam o identifikovaných rizikách súvisiacich s projektom, vrátane stavu a histórie. Je použitý na zachytenie a udržiavanie informácií o všetkých identifikovaných hrozbách a príležitostiach súvisiacich s projektom.
Zloženie, formát a prezentácia
Zloženie, formát a prezentácia Registra rizík bude odvodená zo Stratégie riadenia rizík. Záznam do Registra rizík sa realizuje raz, v okamihu, keď je riziko identifikované. Môže existovať viacero vlastných projektových rizík zahrnutých v Mandáte projektu, nové riziká sa môžu objaviť pri príprave Zadania projektu, návrhu a vymenúvaní projektového tímu, vytváraní riadiacich prvkov projektu a vytváraní plánov, keď sa pripravuje pracovný balík, keď sa preskúmava stav pracovného balíka alebo keď sa preskúmava stav etapy. Denník/Register problémov - problémy sú zvyčajne spozorované Projektovým mamažérom a zachytené v denníku alebo Registri problémov. Sú to aktuálne riziká s potrebou ďalšieho preskúmania.
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie PDF
Dokumenty PRINCE2® na stiahnutie XLS
Vytváranie, aktualizácia a použitie
Register rizík sa vytvára v procese Iniciácia projektu ako násladná aktivita po vytvorení Stratégie riadenia rizík. Do registra sa zapíšu všetky riziká z Denníka Projektového manažéra, ktoré boli doteraz identifikované. Register rizík sa aktualizuje vždy, keď sa objaví nové riziko alebo niektoré z existujúcich rizík zmení svoj charakter. Register rizík sa používa pri aktualizovaní Zdôvodnenia projektu (časť - hlavné riziká) a používa ho rola Vlastník rizika (Risk Owner), aby sledoval každé pridelené riziko a prípadne informoval o tom Projektového manažéra.
Risk Register
A Risk Register provides a record of identified risks relating to the project, including their status and history. It is used to capture and maintain information on all of the identified threats and opportunities relating to the project.
Derivation:
- The composition, format and presentation of the Risk Register will be derived from the Risk Management Strategy
- Entries are made on the Risk Register once a new risk has been identified
- There may be one or more risksinherent in the project mandate
- New risks may be discovered when creating the Project Brief, designing and appointing the project management team, establishing the project’s controls and developing its plans, when issuing Work Packages, when reviewing Work Package status, or when reviewing stage status
- Daily Log/Issue Register - often issues raised to the Project Manager and captured in the Daily Log or Issue Register are actually risks and only identified as such after further examination.
Komentáre
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Pavol M.
Obe linky na stiahnutie NEzacinaju s "https... ", iba "www... ". Taketo adresy su velmi lahko napadnutelne a pravdepodobne obsahuju nechceny skodlivy softver. Prosim o znovuzdielanie tychto dokumentov cez bezpecny link. (to plati aj pre ostatne dokumenty v rovnakej situacii)
2020-12-09 20:38:40